Masinõpe ja automatiseerimine seminar

Received: from b16.mta01.sendsmaily.info ([149.154.156.16]:45897)

——– Esialgne kiri ——–
Pealkiri: Masinõpe ja automatiseerimine klienditeeninduses. Kogemuslugude seminarile soodushinna lõpp.
Kuupäev: 2018-09-26
Saatja: Aali Lilleorg <ituudised@ituudised.net>
Saaja:
Vastus aadressile: ituudised@ituudised.ee

Vaata, millest räägib Lauri Ilison!

[1]

LOE SEDA KIRJA VEEBIS [2]

ITUUDISED.EE [3]

TERE!

Kuidas eristuda, saavutada konkurentsieelis ja pakkuda paremat
kliendikogemust?

Kutsume osa võtma seminarist, kus tutvustame andmete kasutamise
võimalusi klienditeeninduses, räägime kogemuslugusid ning anname
vihjeid uutest ja huvitavatest lahendustest.

Kogemuslugude seminar “MASINÕPE JA AUTOMATISEERIMINE
KLIENDITEENINDUSES” toimub
10. oktoobril Luhteri Masinasaalis.

Programmiga tutvuda ja registreeruda saab SIIN [4].
PANE END KOHE KIRJA [5]!

NB! SOODUSHIND LÕPPEB 02.10.

Sõnumid, millised osaleja võtab kaasa:

* Klienditeenindust saab automatiseerida, andmed on selleks väga hea
alus.
* Andmed tekitavad eristuvuse, konkurentsieelise, parema
kliendikogemuse.
* Palju potentsiaali läheb hetkel kaduma, kasv on andmete paremas
kasutamises.
* Klientide ootused muutuvad – me eeldame, et ettevõte teab koheselt,
milline on meie situatsioon ja oskab sellele vastata.
* Samas on teatud ohud, mida peame jälgima – mis siisi saab, kui kõik
on automaatne ja meie masinad suhtlevad kliendiga, kuid inimesed enam
mitte.

Seminaril esinevad: strateegia, innovatsiooni ja muudatuste juhtimise
asjatundja MARKO RILLO, MKMi infoühiskonna teenuste arendamise osakonna
juhataja JANEK ROZOV, Feelingstream OÜ asutaja ja tehnoloogiajuht LAURI
ILISON, Maanteeameti klienditeenidusjuht TATJANA PORTNOVA, Feelingstream
OÜ andmeteadlane RISTO HINNO, Taxify klienditeeninduse tootejuht TOBY
HUMPHREY,Telia klienditoe allüksuse juht MARTIN LIPS, SEB keskmise- ja
väikeettevõtete segmendi juht EDWARD REBANE
SEB äriarenduse divisjoni projektijuht KRISTIINA JÄETMA ja MINDTITAN
asutaja ja andmeteadlane MARKUS LIPPUS.

Tatjana Portnova Klienditeenindusjuht, Maanteeamet
Risto Hinno Andmeteadlane, Feelingstream OÜ
Toby Humphrey Klienditeeninduse tootejuht, Taxify
Martin Lips Kliendisuhte toe allüksuse juht, Telia
Markus Lippus Asutaja ja andmeteadlane, MindTitan
Edward Rebane Keskmise- ja väikeettevõtete segmendi juht, SEB
Kristiina Jäetma Äriarenduse divisjoni projektijuht, SEB

Sihtgrupp: klienditeeninduse juhid, teenindusjuhid, müügijuhid,
arendusjuhid, innovatsioonijuhid, analüütikud, AI (tehisintellekt,
artificial intelligence) juhid, kliendikogemuse juhid, tooteomanikud.

Programmi on kokku pannud Lauri Ilison ja Terje Ennomäe.

Lauri keskendub oma ettekandes klienditeeninduse automatiseerimise
lugudele. Ta toob näiteid Skandinaavias ja Baltikumis kaustatavatest
lahendustest, mis aitavad kliendikogemust parendada. Olulisteks
märksõnadeks on personaliseerimine, kiiruse tõstmine, õiged
ülesanded ja sisekvaliteet. Digitaliseerimise näiteid on nii
veebipöördumiste, kõnede, emailide, chati kui ka tagasiside kohta.
Kas kanalite rohkus toob ka uued juhtimisülesanded – lahkame seda
seminaril.

Seminari osalemistasu on 249 eurot (km-ga 398,80 eurot).

Soodushind kuni 02.10 on 169 eurot (km-ga 238,80 eurot).
SOOVIN REGISTREERUDA [5]!

Seminari veebileht WWW.ITUUDISED.EE/MASINOPE18 [6]

Parimate soovidega

Aali Lilleorg
ITuudised.ee toimetaja-juht
aali@ituudised.ee
tel 5053172

———————————————————————————————————–

AJAKAVA

9:30 REGISTREERIMINE JA HOMMIKUKOHV

10:00 KEYNOTE: 5 MEGATRENDI KLIENDITEENINDUSE AUTOMATISEERIMISEL
Strateegia, innovatsiooni ja muudatuste juhtimise asjatundja Marko Rillo

10:45 RIIGI IDEED ANDMETE KASUTAMISEST
MKMi infoühiskonna teenuste arendamise osakonna juhataja Janek Rozov
11:15 KLIENDISUHTE HOIDMINE, KUI KÕIK ON AUTOMAATNE
Feelingstream OÜ asutaja ja tehnoloogiajuht Lauri Ilison
12:15 – 13:00 LÕUNA
13:00 KOGEMUSLOOD ERINEVATEST ETTEVÕTETEST JA ORGANISATSIOONIDEST
MAANTEEAMETi klienditeenidusjuht Tatjana Portnova
FEELINGSTREAM andmeteadlane Risto Hinno
TAXIFY klienditeeninduse tootejuht Toby Humphrey
TELIA klienditoe allüksuse juht Martin Lips
MINDTITAN asutaja ja andmeteadlane Markus Lippus
SEB keskmise- ja väikeettevõtete segmendi juht Edward Rebane
SEB äriarenduse divisjoni projektijuht Kristiina Jäetma
15:40 SEMINARI LÕPETAMINE

[7]

MASINÕPE JA AUTOMATISEERIMINE KLIENDITEENINDUSES [7]

10.10.2018 [7]

Seminari eesmärk on tutvustada andmete kasutamise võimalusi
klienditeeninduses, rääkida kogemuslugusid ning anda vihjeid uutest ja
huvitavatest lahendustest. [7]

Tutvu programmiga ja registreeru » [8]

19.10.2018 [9]

IKT AASTAKONVERENTS 2018 “DIGIPÖÖRE” [9]

IKT VALDKONNA MAJANDUSKONVERENTS, KUS TUNNUSTAKSE ÄRIPÄEVA IT JA
TELEKOMI VALDKONNA TOPI VÕITJAID, RÄÄGITAKSE VISIOONIST JA
ARENGUVÕIMALUSTEST NING ARUTLETAKSE ERINEVATE ETTEVÕTJATEGA VÕIMALUSI
SEKTORI KASVUKS JA DIGIPÖÖRDEKS EESTI MAJANDUSES.

VAATA LÄHEMALT » [9]

15.11.2018 [10]

SINU ÄRI ON OHUS – MIDA ETTEVÕTE PEAB TEADMA INFOTURBEST [10]

KOOLITAJA: SECURITY SOFTWARE INFOTURBEANALÜÜTIK/CISA ATS ONEMAR

VAATA LÄHEMALT » [10]

Käesoleva kirja on Teile saatnud AS Äripäev.

Üldtingimused [11] | Privaatsustingimused [12]

Loobu pakkumistest​ [13]

Links:
——
[1] https://aripaev.smai.ly/
[13] https://aripaev.smai.ly/

Leave a Comment