Received: by mail2market.net (Postfix, from userid 106)
id A8
e
——– Original Message ——–
Subject: | Millise kommi Sina valid? |
---|---|
Date: | Tue, 19 Oct 2010 15:03: +0300 (EEST) |
From: | Best Marketing <liisa.magi@aripaev.net> |
Reply-To: | liisa.magi@aripaev.net |
To: |
Tere!
Reklaami- ja Turundusnädal WAZZAP? on nagu assortiikarp komme, kus igale maitsele leidub just temale meelepärane suutäis. Tahad luua efektiivseid reklaamikampaaniaid? Siis tule kuulama I päeva seminari ja saa teada, kuidas seda teha. Tahad genereerida paremaid ideid? Siis on sinu jaoks II päev. Tahad teada, kuidas head ideed tegelikult sünnivad? Kolmandal WAZZAPI päeval saab parimad õpetused just selle kohta. Sind huvitab hoopis, kuidas mõõta tulemusi ja teha ambitsioonikas ning pädev eelarve järgmiseks aastaks? III päeval annab tuntud koolitaja selle kohta nõu. Sind huvitab, mis ootab turundusmaastikul ees aastal 2011? Siis sobib Sulle IV päev. Vali välja endale meelepärane komm ning tule ja saa osa WAZZAPI reklaami- ja turundusnädalast! Kas sellised mõtteavaldused tulevad tuttavad ette? On ju nii, et kliendid on Marsilt ja agentuurid Veenuselt? Õnneks on palju ka selliseid näiteid, kus klient ja agentuur töötavad pikki aastaid koos ja koostöö tulemusena kliendi äri kasvab ja agentuur võidab ka kuldseid mune, trumme ja lõvisid. Seminar annab: Seminari teemad: Lektor Sam Moorthy on töötanud 15 aastat globaalse reklaamiagentuuride keti Grey regionaalse account director’ina Kesk- Euroopa riikides ja Indias. Alates eelmisest aastast tegutseb ta konsultandina Budapestis. Tal on unikaalne kogemus globaalsete brändide turundamisel Kesk- ja Ida- Euroopa regioonis ning pikaajaline kogemus koostööst selliste klientidega nagu Mars, Procter & Gamble ja GlaxoSmithKline. Seminari käigus õpetab Sam Moorthy praktilisi meetodeid ja protsesse kliendi ja agentuuri koostöö parandamiseks. Kolmapäev, 24. november Seminar õpetab erinevaid loovmõtlemise tehnikaid ja meetodeid, mille abil luua ideid ja välja mõelda uusi tooteid ja teenuseid. Seminar annab: Lektor Yonathan Dominitz on loovustreener, kellel on pikaajaline kogemus reklaamiagentuuride ja nende klientide loovuse rakendamisel. Ta töötab selliste rahvusvaheliste kettidega nagu Leo Burnett, McCann Erickson, BBDO, Grey, OMD, Universal McCann, Ogilvy, Mindshare, Y&R, jt. Yonathan on korduvalt koolitanud ka Eesti reklaamimaailma tippe, sh Tanki ja Divisioni. Yonathan Domintz on spetsialisserunud struktuurse mõtlemise ja ideede genereerimise tehnikate õpetamisele. Vaata videot! Neljapäev, 25. november Paljude arvates ei tõuse turunduseelarved veel niipea buumiaegsete tasemeni. Teiste arvates tasub brändidesse just halbadel aegadel investeerida. Igal juhul on kindel see, et turunduse mõõtmine ja tulemuslikkuse arvestamine on olulisem kui kunagi varem. Seminari teemad: Lektor prof. Robert Shaw on Euroopa üks juhtivaid spetsialiste turunduse mõõtmise ja eelarvestamise valdkonnas. Oma 25aastase karjääri jooksul on ta nõustanud paljusid ärimaailma tippe (Manchester United, BP, IBM, Unilever jt.), muuhulgas oli ta IBMi juhi Lou Gerstneri nõustaja ajal, kui IBM tegi strateegilise muutuse tootmisettevõttest teenusepakkujaks. Prof. Shaw õpetab Inglismaal Cranfield School of Management´is ja Cass Business School´is. Ta on mitmete raamatute autor, sh „Marketing Payback“ (Financial Times, 2004) ja „Improving Marketing effectiveness“ (The Economist Books, 2000) Intervjuu Robert Shaw´ga Reede, 26. november Selles juba traditsiooniliseks muutunud Wazzapi sessioonis esitavad Eesti 2011. aasta turundustrendide kohta oma nägemuse meediaagentuuride, reklaamiagentuuride, suhtekorraldusagentuuride, digitaalagentuuride, meediakanalite ja turundajate esindajad. 10.00 – 12.00 WAZZAP?toimub 23., 24., 25 ja 26. novembril Meriton Spa & Conference hotellis Ühe seminari osalustasu on 2600.- krooni + km Lisainfo ja registreerimine SIIT. NB! Registreerimise tähtaeg on 18. november Kohtumiseni konverentsil! Liisa Mägi |
|
Käesoleva e-kirja on Teile saatnud AS Äripäev, kes lähtub isikuandmete töötlemisel isikuandmete töötlemise põhimõtetest.
Kui Te ei soovi enam saada teateid ja eripakkumisi Äripäeva Koolituskeskuselt, siis klikkige seda linki |
|
aripaev.eedv.eebbn.ee |
e
Selle kirja vahendajal Mail2Market OÜ on maksuvõlg olnud mitu aastat järjest. Viimati siis selline
MAKSUVŐLGADE TŐEND |
Maksu- ja Tolliameti andmetel on maksukohustuslasel Mail2market.net OÜ (10952894) maksude ja maksete vőlgu seisuga 21.10.2010 järgmiselt: |
Nőude liik | Maksuvőlg | Sh tasumisgraafikus | Sh vaidlustatud |
---|---|---|---|
Intress | 133,00 | 0,00 | 0,00 |
Käibemaks | 3 500,12 | 0,00 | 0,00 |
KOKKU: | 3 633,12 | 0,00 | 0,00 |
Maksu- ja Tolliameti andmetel on maksumaksjal Mail2market.net OÜ (10952894) seisuga 21.10.2010 maksusummadelt arvutatud arvestuslik intress 0,00 krooni. |
Maksuvőlgade väljatoomisel on arvesse vőetud maksukohustuslaste registris kuni 21.10.2010 06:31 kajastatud andmed. |
MKS § 14 lg 5 kohaselt väljastab maksuhaldur maksuvőlgade puudumise tőendi ka juhul, kui maksukohustuslase maksuvőlg kőikides sama maksuhalduri poolt hallatavate maksude puhul ei ületa 100 krooni vői kui maksuvőla tasumine on tasumisgraafikus. |
e